Sallad-veckans måltid

Sallad. Mkt sallad. Jag gjorde en stor sallad, den skulle räckt till ett helt kompani om jag hade ett kompani. Nu har jag ju bara mig själv så den har räkt till mig i flera dagar nu!

Jag tog nästan allt jag hade i kylskåpet
purjolök, paprika, gurka, sallad, morötter, äpple, ost, fetaost, tonfisk och pasta. Jag glömde dock de viktigaste ingredienserna: majs och ananas.
Det blev gott ändå!




Idag var jag och Daniel på Ikea och letade soffa till mig. Jag hittade en skit fin brun. Dock kunde jag inte köpa den nu. Jag hoppas den inte tar slut! Min idee som vi kom fram inte skulle fungerat så bra var att låna en vagn från ikea och köra hem soffan i den till Daniel. Nu ångrar jag mig lite att vi inte gjorde det men men...man kan ju inte få allt!

Iallafall åt vi lunch på Ikea, det var jag och Daniel och massor av bäbisar. Jag åt laxpytt medan Daniel åt kotlettrad med bearnaisås. Daniel frestade mig som djävulen gjorde mot Jesus i öknen. Jag fortsatte dock äta min mat och tänkte inte alls mer på kött.

Kommentarer
Postat av: Dan the Man

Kul att jag fick vara djävulen i den jämförelsen. Och jag vet att du ville ha min mat, det var så göttigt!

2009-03-08 @ 23:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0