En tung period

Ja, nu är nästan hälften av tiden avklarad. Dock känns det väldigt långt kvar tills fastan är slut. Jag börjar bli ganska trött av att hela tiden få tänka extra noga på vad jag ska äta och jag tror det tar ganska mycket på mina krafter. För övrigt så mår min kropp ganska dåligt. Jag har nästan konstant huvudvärk, ont i örat och ögnen och sover ganska orolig vilket gör att jag de senaste dagarna har sovit under dagen. Jag anser även att jag har gått upp i vikt, vilket jag kan hoppas på är ändringen av min kost men antagligen är att jag tränar mindre och jobbar i en godisaffär, dvs äter mer godis. Så allt som allt, om man plusar på skola, plugg, flytt och RB, så är jag ganska slut.

Detta ger jag som en ursäkt till att det antagligen inte blir några större blogguppdateringar eller framför allt bilder i bloggen.

Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0