Dag 5

Nu har det gåt fem dagar och jag börjar faktiskt känna av min nya livsstil.
Gårdagen bestod av att mormor och mamma kom till Malmö och självklart åt vi då en lördagsmiddag ute på restaurang. Då mormor och mamma åt oxfile resp. fläskfile med kantarellsås/gorgonzolasås och potatisgratäng satt jag bredvid med min fisk och suktade efter deras mat.

Till lunch idag, då mormor och mamma åt köttbullar åt jag istället vårrullar. Imorgonbitti ska jag iväg och äta hotelfrukost hos mamma och mormor. Jag längtar efter bacon men det får bli annat gott istället. Ska försöka ta ett kort på min frukost!

Annars hoppas jag på fint väder imorgon!




Kommentarer
Postat av: Felicia

Kul att följa din blogg :)Lycka till, jag tror du fixar det

2009-03-02 @ 22:30:17
URL: http://feliciapalmblad.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0