Dags att börja äta ur frysen

Eftersom jag ska flytta innan själva fastan är slut känner jag att det är dags att äta upp köttet i min frys.  Jag har dock kommit fram till att det kan bli ganska svårt. Jag tycker bilden säger allt.







Jag har börjat fundera på vad jag ska äta när byebyemeat börjar. Jag har ju ca 50 små vårrullar
i frysen men jag tror att vårrullar med ris kommer bli ganska trötsamt efter ca 1 dag. Så jag tar gärna emot lite recept på bra mat med mycket järn i.

Daniel har sedan gårdagen även ändrat sin ståndpunkt om att jag kommer att misslyckas. Numera låter det "Du kommer klara det Linda, jag tror du kan vara ganska envis"
Enligt mig beror Daniels helomvändning på att han vill ha lite pengar när alla sponsorer dyker upp.

Dagens middag blev falukorv i ugn. Jag hade tänkt posta en bild men det så lite fattigt ut utan grönsaker.

Dagens fråga är om Dr House är vegetarian? Vad tror ni?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0